17 Δεκεμβρίου

5 αγαπημένες μπαλάντες της Ελένης Δήμου...




Τόσα χρόνια,τόσες επιτυχίες, τόσα τραγούδια...Ξεχωρίσαμε 5 αγαπημένες μπαλάντες της Ελένης...Για πάμε...
Ήρθες γιατί ήθελα να `ρθεις
Τραγούδι:Μαύρα Γαρύφαλλα
Στίχοι:Σαράντης Αλιβιζάτος


κι ήταν κάτι σαν να σκοτωθείς
Ήρθες κι εγώ σε πήρα
γιατί σε ήθελα
Η καρδιά μου πλημμύρα τώρα
μαύρα γαρίφαλα 
Λέξη δεν είπες 
δε μου ψιθύρισες ούτε ένα "δεν"
κι έμοιαζα τίποτα
να κάνει έρωτα με το μηδέν
Πίνω, δεν μπορώ και να μην πιω
κάνω κάτι να μην τρελαθώ 
Πίνω για να ξεχάσω 
το πόσο σ’ ήθελα
Μήπως κι έτσι αλλάξουν χρώμα
κάτι γαρίφαλα


Τραγούδι:Μια στιγμή πανικού
Στίχοι:Διονύσης Τσακνής
Το ξέρω, οι νύχτες απλώνουν το δίχτυ,
οι μέρες χορεύουν κι αυτές σε ένα τόνο θριάμβου, 

το βλέπω, χορεύω χωρίς να το θέλω μαζί τους κι εγώ

ένα γύρο θανάτου
Κι όμως κάτι δεν ξέρω, κι όμως κάτι δεν ξέρω

κι είν’ αυτό που μου λείπει

Κι όπως λάμπεις στα χρώματα που σε τυλίγουν το βράδυ, 

κι όπως στέκεις πανέμορφη σε ένα τοπίο καπνού, 

είν’ αυτό που δεν ξέρω, είν’ αυτό που μου λείπει, 
είν’ η σκέψη πως φεύγεις σε μια στιγμή πανικού
Το ξέρω, ο έρωτας κάνει ένα κύκλο, 
κι εσύ που αλλάζεις ρυθμούς κι εγώ που τα χάνω, 
το βλέπω, παιχνίδι που παίζω μαζί σου σε τέτοιους καιρούς
Θεέ μου πόσο τρομάζω


 Μοιάζεις με μια διαδρομη
Τραγούδι:Πάμε μαζί
Στίχοι:Τασούλα Θωμαίδο
που κρύβει τόσα μυστικά

Πανσιόν που μας φιλοξενεί

στα βιαστικά
Με αγχωμένες Κυριακές
μέσα σε δίκλινα στενά
 με χωρισμούς κι επιστροφές
στο πουθενά
Καρδιά μου πάμε μαζί
συνήθισέ με σαν τη ζωή

που σαν ανάσα είναι απλή
κι αυτό το λίγο πες το πολύ
Καρδιά μου πάμε μαζί
να μείνω μόνη είμαι δειλή

συνήθισέ με σαν τη ζωή
γιατί η αγάπη αργεί
Συναντηθήκαν οι ματιές
μες τη ζωή μας την πεζή

Πήγαμε και δυο εκδρομές
στην εξοχή
Κι αν παρεμβάλλονται πολλά
τρελή κι αδύναμη καρδιά

στα λόγια σου τ’ απατηλά
ζω τη στιγμή

Τραγούδι:Τα'χω βρει με τον εαυτό μου
Στίχοι:Γιώργος Θεοφάνους

Εγώ μωρό μου
δεν τη φοβάμαι τη ζωή
και πίστεψέ μου τα’ χω βρει
με τον εαυτό μου
έχω περάσει αυτά που λες
κι αν έχω ακούσει συμβουλές
για το καλό μου...

Εγώ ψυχή μου
σου το δηλώνω ειλικρινά
πως την δοκίμασα ξανά
την αντοχή μου
δεν έχω λόγους να κρυφτώ
όταν ακούω το "σ’ αγαπώ"
"μείνε μαζί μου... μείνε μαζί μου"
Κάτι παραπάνω απ’ αυτό που ζούμε
τώρα μη ζητήσεις
μη μου πεις
κάτι παραπάνω απ’ αυτό δε θα’ θελα
να μου χαρίσεις
να υποσχεθείς
Εγώ μωρό μου
δεν τη φοβάμαι τη ζωή
και πίστεψέ με τα’ χω βρει
με τον εαυτό μου.
Εγώ καρδιά μου
δάνεισα σ’ όποιον μου `χει πει
σχεδόν χωρίς επιστροφή
και τη φωτιά μου
και μην τρομάζεις που τ’ ακούς
μα έχω κοπιάρει σε πολλούς
και τα κλειδιά μου...
ναι τα κλειδιά μου.


Είναι βραδιές που θέλω
κάπου να μιλήσω,
Τραγούδι:Μοναχικές γυναίκες
Στίχοι:Σαράντης Αλιβιζάτος
από ένα χέρι να πιαστώ,
να βγω έξω να ζήσω,
για ένα τσιγάρο, ένα ποτό,
να πιάσω κάποιον να του πω:
"Δώσ’ μου το χρόνο σου...
κι εγώ θα γείρω το κεφάλι μου στον ώμο σου."
Μα η τρομαγμένη μου καρδιά μου λέει:Δε γίνεται.
Στου πρώτου άγνωστου το πρώτο "γεια" δεν παραδίνεται.


Οι πιο μεγάλες νύχτες
είναι αυτές που κλαις και δε σ’ ακούν.
Θυμίζουνε γυναίκες,
μοναχικές γυναίκες που πονούν.